Nychta
Posty: 1
Rejestracja: 2012-07-12, 19:17

2012-07-12, 19:32

Mam zamiar kupić sobie gitarę basową wraz ze wzmacniaczem. Jestem początkująca i mogę wydać ok. 1500 zł.. Muzyka, jaka mnie interesuje to punk rock, lub rock, najlepiej stare klimaty, coś w stylu Kult. Czy ten zestaw jest dobry? http://www.gitaraibas.pl/ibanez-gsr190j ... 73e39cfaf8 Co sądzicie? Z wyglądu jest piękna, ale zastanawia mnie, jak będzie z graniem... A jak nie ten zestaw, to jaki polecacie?

Awatar użytkownika
fatal
Doradca
Posty: 418
Rejestracja: 2012-03-28, 19:26

2012-07-14, 04:02

Nie celuj w zestawy, zazwyczaj wychodzą one gorzej niż kupno indywidualne. Dzieje się tak dlatego że przy kupnie zestawu decydujemy się że każdy osprzęt jest tej samej marki (a nie koniecznie wzmacniacz lub gitara może być dobra).

Masz do przeznaczenia 1500zł, chcesz kupić gitarę i wzmacniacz oraz grać klimaty klasycznego rocka. Oczywiście przydałyby się gadżety typu pasek, tuner, metronom (obowiązkowo) i pokrowiec. No okej, postaram się dać po 3 propozycje w tych kategoriach. Nazwy to odnośniki do strony Guitarcenter.pl, śmiało możesz klikać.

Gitara(Precision Bass):
1.Yamaha RBX 170
Posiada dodatkowy przetwornik co zwiększa jego możliwości brzmieniowe. Często polecane wiosło dla początkujących.

2.Ibanez GSRM20
To samo co wyżej. Choć Ibanezy nie są już tak popularne w niskobudżetowych.

3.Vintage V4BK
Miałem doświadczenie z ową marką (posiadałem Vintage V100 Les Paul) i z czystym sumienie polecam ich produkty.

Wzmaczniacz:

1.Ampeg BA110
Co tu mówić - po prostu POLECAM!

2.Marshall MB30
Choć wiadomo że Marshall jest pionierem jeżeli chodzi o wzmacniacze dla gitarzystów solowych to do bassu też ma jakąś propozycję.

3.ZOOM B2