BassMan
Posty: 2
Rejestracja: 2010-11-05, 05:31

2010-11-05, 05:35

Witam jestem nowy na forum i od dziś będę was "nachodził" .
Na basie już troszkę gram. Nie jestem laikiem, ale nie jest także zaawansowanym basistą .

Może od razu przejdę do Pytań

Zaciekawiła mnie jedna gitara, a mianowicie ta :

http://www.thomann.de/pl/cort_gene_simmons_gs_axe_2.htm

Miał ją ktoś w ręku ? Grał na niej ? Oczywiście nie mam zamiaru jej kupić. Ale chciał bym się co nie co o niej dowiedzieć, ze specyfikacji nie wydaje się zła :)

Czas na pytanie z innej beczki (po to głównie zakładałem ten temat) . Planuję zmianę basu i będę miał 2 000 - 3000 zł na "nowy" bas, zależy jak się sprawy potoczą. Oczywiście chciał bym coś Japońskiego lub z U.S.A obowiązkowo używka (wg. mnie nówka to strata pieniędzy) . Wpadłem na stronkę http://hrguitars.pl/ , który bas z tej stronki wg was nada się na do grania Rock'a ewentualnie Hard Rock'a?, chciał bym aby miała więcej dołu lecz żeby nie było zbyt muliście. Preferował bym raczej coś z pasywną elektroniką . Faworytem moim jest IBANEZ ROADSTAR II RB650 i Precelki. Z chęcią wysłucham każdej waszej porady, opinii oraz zastanowię się nad waszymi propozycjami.


Liczę na poradę i pozdrawiam .

piter258
Posty: 19
Rejestracja: 2010-07-23, 19:26

2010-11-05, 10:39

Ja na Twoim miejscu mając 3000 w kieszeni poszukałbym jakiegoś Fendera Jazz bassa używke albo możesz poszukać jakiegoś Warwicka Rockbass (na MusicMana niestety będzie za mało...) Za 3000 już znajdziesz a wiesz mi nie równa się on z Ibanezem ;) tylko musisz przeszukać aukcje internetowe zapytać tutaj na forum może ktoś na na sprzedaż.

Pozdrawiam ;)

BassMan
Posty: 2
Rejestracja: 2010-11-05, 05:31

2010-11-05, 14:26

Warwick'a już dostanę za tą sumę ? Wiesz ja MusicMan'a nawet pod uwagę nie brałem ;p Za wysokie progi .

thompson69
Posty: 1
Rejestracja: 2011-01-13, 17:48

2011-01-13, 17:56